O mně...

Jsem obyčejný, trochu praštěný otec dvou skvělých holčiček, lenoch, parchant a pesimista, který rád komentuje vše kolem...

čtvrtek 13. září 2012

Hladovka, den třetí

Den třetí, 27 zbývá

Třetí den byl docela v pohodě. Po včerejší zkušenosti s drážděním chuťových buněk doma, jsem se rozhodl vydržet v práci bez jídla co nejdéle. Nakonec se mi povedlo to vydržet až do 18 hodin. A dokonce jsem ani tehdy neměl hlad.

Večer jsem si teda dal jablko, za dvě hoďky potom klasickou rýži se zeleninovým vývarem. Je třeba ale přiznat, že už mi nechutnala tak, jako dříve. Takže si možná jako hlavní večerní jídlo dám něco jiného. Nakonec, protože jsem měl ještě nějaký zbývající kalorický limit, jsem po dceři dojedl zbytek housky (asi za 50 kalorií). Byla neskutečně lahodná :)

Už se pomalu připravuju na víkend, ten bude hodně drsný. Vydržet všechna lákadla není snadné. A tak mi zbývá, jen o těch nejoblíbenějších jídlech snít.

Váhový úbytek: 2kg

Žádné komentáře:

Okomentovat