O mně...

Jsem obyčejný, trochu praštěný otec dvou skvělých holčiček, lenoch, parchant a pesimista, který rád komentuje vše kolem...

středa 12. září 2012

Hladovka, den druhý

Den druhý, 28 zbývá

Tak, druhý den. Dnes už tělo čerpat ze včerejšího hutného jídla nemohlo. Kupodivu jsem ale dopoledne hlad moc neměl. Přesto jsem neodolal pohledu na kamaráda Michala a jeho dva nádherně vonící hamburgery a tak musel jeden plátek Crispbreadu a půl okurky zblajznout. Než jsem odešel z práce, pustil jsem se i do druhé poloviny okurky.

Doma jsem si teprve uvědomil, jak těžké to celé bude. Zatímco včera mě veškeré vůně jídla dráždily, dnes mě vyloženě trýznily. Bylo těžké odolat. A nedokážu si představit, jaké to bude třeba o víkendu, kdy mě domácí vůně jídla bude pokoušet celý den...

Taky zjišťuju, že těch 300 kalorií je ku*evsky málo... Zvlášť, když jsem ještě do poslední chvíle jedl jakoby nic. Počítám ale, že se to bude (snad) zlepšovat. Začátek je drsný, pak už to může být jen lepší. Doufám. Odpoledne jsem se vrhl na jablko, ale spíš mě to jen podráždilo. Nakonec jsem neodolal a před večeří si dal  ještě jedno. Ale myslím že to je v poho. Nepočítal jsem s tím, že tělo jen trávením spálí několik desítek kalorií, takže jsem pravidla ani nijak nepřekročil. A večer, druhá polovina sáčku s rýží ze včerejška. Už to taková dobrůtka sice nebyla, ale pořád to bylo skvělé jídlo.

Celý den jsem byl nějak unavený. Spíše ospale unavený. Nevím jistě, jestli to nějak souvisí s "hladovkou", nebo mi chybí energy drinky, nebo prostě jen spím málo (asi 6h, ale tak to dělám už několik let). Uvidíme další den. Každopádně to bude ještě moc těžké.

Váhový úbytek: ??? (zapomněl jsem se zvážit)

Žádné komentáře:

Okomentovat