O mně...

Jsem obyčejný, trochu praštěný otec dvou skvělých holčiček, lenoch, parchant a pesimista, který rád komentuje vše kolem...

středa 12. září 2012

Hladovka, den první

Den první, 29 zbývá

Tak jsem začal se svou challenge. Velmi užitečným webem a taky mobilní aplikací jsou Kalorické tabulky, kde je databáze mnoha potravin s popisem jejich výživových hodnot, kalorií, atd. Den jsem začal bez snídaně, pouze v poledne jsem snědl dva kousky Crispbreadu od Knuspi. Odpoledne jsem do sebe pak hodil dvě salátové okurky. První den byl úplně bez jakýchkoliv obtíží a problémů. Hlad jsem přežil v pohodě, tělo má ještě zásoby ze včerejška. Na pití jsem si uvařil čaj. Vzhledem k tomu, že jsem navyklý na sladké pití s bublinkami, tak studený neslazený čaj není nic moc.

Jednoduché to není s chutěmi a vůněmi. Taková vůně skořice dokáže celkem pořádně podráždit žaludek. Večer už jsem se pak nemohl dočkat na půl sáčku rýže  troškou zeleninového vývaru. To je vlastně moje hlavní a nejkaloričtější jídlo. A vzhledem k tomu, že jsem celý den nejedl a snažil se jen odolávat chutím, to bylo skoro to nejlepší, co jsem kdy jedl :)

První den tedy bez problémů, žádné zdravotní ani jiné komplikace.

Žádné komentáře:

Okomentovat