O mně...

Jsem obyčejný, trochu praštěný otec dvou skvělých holčiček, lenoch, parchant a pesimista, který rád komentuje vše kolem...

středa 7. července 2010

NHL

Tak se po delší době zase hlásím. Začneme NHL, která rozhodně nedopadla podle mých představ. Když Montreal vyřadil Washington, měl jsem hroznou radost a najednou věřil, že letos StanleyCup obhájíme. Chyba lávky. Narazili jsme stejně jako Ovechkinův Washington. Jakto?

Montreal hrál docela hnusný defenzivní hokej. Aby taky ne, vždyť se do Play off dostali za pět minut dvanáct a byli zde jasně nejhorší. Vsadili ale na defenzivu a to se jim vyplatilo. Neřekl bych že náš útok hrál špatně, ani že by Halák v brance Canadiens byl kdovíjak skvělý, ale prostě to nějak nevyšlo a hlavní díl zodpovědnosti bych viděl v naší defenzivě. Bylo k vzteku sledovat, jak je v každém zápase přestřílíme 30:10 a přitom nakonec prohrajeme. Z toho důvodu bych asi nejvíce vinil hrdinu loňského finále - brankáře Fleuryho. Po celou sezonu nepodával zrovna skvělé výkony a v Play Off to bylo vidět ještě více. V zápasech, kde máme jasnou převahu nad soupeřem totiž na brankáři stále hodně záleží. Drtili jsme je v jejich pásmu a pak stačila jediná náhoda a z následného protiútoku dali gól. V těchto situacích musí brankář umět svůj tým podržet, což Fleury nedokázal, takže veškerá snaha útočníků přišla vniveč a my prohráli hloupě o jeden gól.

S odstupem času si však říkám, že to možná nebylo na škodu. Tohle byla pro kluky hodně důležitá zkušenost a v cestě za dalšími "Cupy" bude určitě přínosem. Příště už budou vědět jak na takový tým hrát.

A Montreal? Bylo jasné, že takhle hrající tým vyhrát nemůže. Už jen postup do druhého kola byl "trochu moc". Správně jsem tak odhadl, že v dalším kole vypadnou. A že to nebude těsně, to jsem říkal taky. To bylo ale asi tak vše, co se mi podařilo správně tipnout...

Žádné komentáře:

Okomentovat