O mně...

Jsem obyčejný, trochu praštěný otec dvou skvělých holčiček, lenoch, parchant a pesimista, který rád komentuje vše kolem...

středa 13. dubna 2011

Pozdě, ale přece...

Nějak jsem přestal psát... hrůza. Ale i když je už duben, vrátím se k tomu, co jsem měl psát už v lednu - zhodnocení roku 2010. Akorát to trochu zkrátím...

Rok 2010 byl podle mě jeden z nejhorších vůbec. Osobně si říkám, zda-li vůbec může být nějaký rok horší. Ale jo, může. A proč byl vlastně tak špatný? Nejprve jsem se na začátku nepohodl s bráchou. Z malého nedorozumění se stal velký problém a nebylo to nic hezkého. Dodnes toho lituju, ale to nejspíš oba...

O tom, jak vypadli Penguins z druhého kola Play Off se salátama z Montrealu jsem už myslím psal...

Ve škole mě čekal docela masakr, v podobě zkoušky z Objektově orientovaného programování. Nejtěžší předmět na škole mi dal opravdu zabrat a zkoušku jsem nakonec s odřenýma ušima udělal na třetí pokus...

Ohledně problémů s hnusákem, kvůli kterým jsme vlastně úplně přišli o léto (ani nevím že nějaké bylo, neustálý stres, nervy, žádný odpočinek nebo relax, o náročnosti stěhování ani nemluvě...), jsem už psal. Dokonce celý 16 dílný seriál. Myslím, že k němu není třeba nic dodávat...

A jaký bude letošní rok? V lednu jsem se zamyslel, co všechno mě letos čeká. A zjistil jsem, že samé nemilé události. A když jsem se nad tím zamyslel ještě jednou, je logické, že minimálně jedna z nich dopadne špatně... Která asi? Dnes už mám naštěstí několik z nich za sebou, ale vypíšu zde všechny:

1. V práci mě čekala nová učebna, resp. nové PC. Bylo jasné, že se to neobejde bez komplikací (nový Windows, navíc 64 bitový, apod.), a to vše navíc v co nejkratším možném čase tak, aby bylo vše hotovo před začátkem semestru. Přestože se stále objevují komplikace (ty nové PC taky nic nevydrží, hrůza!), dá se říct, že se mi to nakonec povedlo a u tohoto bodu si můžu udělat "fajfku".

2. Kromě několika chybějících úkolů z právě končícího semestru mi zbývalo hlavně napsat bakalářskou práci. Vzhledem k tomu, že jsem vlastně ještě ani nezačal, zatímco někteří spolužácí s psaním už pomalu finišují, jsem z toho měl velké obavy. Navíc termín, tedy začátek dubna tu bude cobydup. A tak jsem se na to vrhnul, stejně jako na zbylé úkoly a dnes, týden po odevzdání bakalářky, můžu s velkou úlevou říct, že i tento bod si mohu v klidu "odfajfknout".

3. Státnice. K tomu není co dodat, bude to psycho a už teď se z toho klepu...:(

4. Stěhování v práci. Naše katedra se stěhuje jinam a s tím jsou spojeny veškeré možné komplikace. Bude šílené to všechno přestěhovat - už jen odpojit a zabalit bude náročné. V nové budově nás navíc čeká nová PC učebna, takže komplikace z bodu č.1 se budou opakovat i v létě. Do práce to budu mít dál a o tom, jak bylo výhodné mít pracoviště hezky v centru asi psát ani nemusím... Ohledně nového pracoviště je zatím spousta otázek a vůbec se na tuto dobu neteším :(  Snad budu mít aspoň radost z jiných věcí (viz bod 3.).

5. Prodej domu v Hati a stěhování z Hlučína. No, minimálně první část tohoto bodu se nepovedla. Prodat dům se nepodařilo a je třeba říct, že to nebylo jen prostou smůlou, nebo nepřízní osudu... :( V srpnu nás tedy čeká stěhování zpět do Hati, kam se už mooooooc "těším" ... :( A na co konkrétně? Na blbé dojíždění, trapné sousedy, nudnou prajzáckou vesnici kde chcípl pes (nebo spíš celá smečka), barák kde bude potřeba hodně oprav (= hodně peněz) a hodně práce abychom se tam mohli vrátit. "Hurá".

Tak co, jaký bude rok 2011?

Žádné komentáře:

Okomentovat